15 czerwca 2015

Zielony komplet w paski :)


- Ty masz jeszcze siłę szyć?
- No mam, mam.
- Że Ci się chce ...


Prawda jest taka, że nie zawsze mi się  chce, co widać po częstotliwości dodawania postów :(
Ale składa się na to wiele czynników. To moje dzieciątko chyba najszybciej będzie zasypiało przy maszynie, bo zdaje się, że ten dźwięk najwyraźniej zapamięta ;)

Cześć wszystkim, którzy jeszcze do mnie zaglądają i tym, którzy zawitali pierwszy raz :)
Dziś pokazuję zestaw kosmetyczek, torbę na ramię i etui na klucze czy słuchawki, uszyte z tkaniny leżakowej w uroczym, zielonym kolorze :)


Długa kosmetyczka np. na  termos





Etui na klucze lub słuchawki



 Kosmetyczka, etui idealne na pampersy ;)






Typowy kształt kosmetyczki/saszetki




Torba na ramię z: białą, bawełnianą podszewką, kieszonkami (małą i dużą), karabińczykiem np. na klucze oraz z zamknięciem magnetycznym.





Cały komplet:




Trochę dużo zdjęć, ale mam nadzieję, że jakość jest znośna :)
Wszystkie te uszytki są na sprzedaż, jeśli coś Ci się spodobało napisz do mnie: karolka312@gmail.com niebawem wystawie też wszystko na dawandzie

Pozdrawiam! :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ten komplecik- podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam zapał, dokładność i sam pomysł. Niełatwo uszyć takie rzeczy, więc szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście trochę siedziałam nad tym kompletem, ale było warto :) dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)