7 stycznia 2013

Drugie życie torebki - czyli jak szybko uszyć kosmetyczkę

Cześć :)

Po dość długiej świątecznej i sylwestrowej przerwie większości z Nas, kobiet mogło przybyć nie tylko na wadze ;) ale też kosmetyków. Dla mnie moja dotychczasowa kosmetyczka jest już trochę za mała... Dziś chciałam przedstawić sposób na podarowanie drugiej szansy swojej starej i wysłużonej torebce. Wynikiem końcowym jest ta oto prosta, czarna kosmetyczka :)








Krok 1. Stara, nieprzydatna torebka. 





Krok 2. Wycinamy z materiału torebki dwa prostokąty o tych samych wymiarach.






Krok 3. Zszywamy boki, przy których będzie zamek błyskawiczny. 






Krok 4. Przyszywamy zamek, najlepiej stopką do wszywania zamków błyskawicznych. Tutaj zamek wydaje się mieć kolor granatowy, ale w rzeczywistości jest czarny :)





Krok 5. Składamy obie zszyte części tak, aby wnętrze było na wierzchu. Następnie zszywamy: najpierw boki, na końcu dół. 





Krok 6. Odwracamy na prawą stronę i gotowe! :)








Kosmetyczkę można też przyozdobić np. naszyć jakiś motyw - najlepiej z podobnego materiału. 
Warto zrobić to przy kroku 3 lub 4, później może być problem ;) 

 Pozdrawiam! :)


3 komentarze:

  1. genialne, proste, no i wiesz...liczy się pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... uświadomiłaś mi, że też mam parę torebek, którym przydałoby się jakieś nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)